معاون پشتیبانی و منابع انسانی : بهرام مهدی زاده
تلفن مستقیم :  7035  3333  

پست الکترونیکی  : mehdizadeh@abfar-khoozestan.ir

********************************************
رئیس اداره توسعه ومنابع انسانی و آموزش : حسین غلامی
تلفن مستقیم :  7035  3333  
پست الکترونیکی : gholami@abfar-khoozestan.ir

********************************************
رئیس اداره پشتیبانی و خدمات عمومی: جمشید حردانی  
تلفن مستقیم :  6991  3333
پست الکترونیکی : hardani@abfar-khoozestan.ir

**************************************
شرح وظایف :  معاونت پشتیبانی ومنابع انسانی
   

آگاهی لازم از ضوابط و مقررات مرتبط با وظایف محوله .
برنامه ریزی توسعه منابع انسانی ، تحلیل وضعیت موجود و تعیین نیازمندیها و بهبود ترکیب نیروی انسانی .
نظارت بر اجراء کلیه قوانین ومقررات و دستورالعمل های ذیربط اداری ومالی .
ایجاد و استقرار سیستم های مناسب اداری ومالی در سطح شرکت .
اجرای ضوابط مربوط به طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل و نظام پرداخت .
تدوین ونظارت بر اجرای نظام ارزشیابی کارکنان و واحدها .
نظارت بر نیازسنجی ، برنامه ریزی و اجرا و ارزشیابی دوره های آموزشی .
برنامه ریزی ونظارت مستمر براجرای امور بهداشتی ، ایمنی ، حفاظت و ایمنی کار، رفاهی وسایر خدمات عمومی مربوط به شرکت .
تهیه وتنظیم برنامه های کوتاه ، میان و بلند مدت وبرنامه های جامع منطقه ای استان با مشارکت واحدهای ستادی و واحدهای تابعه و پیگیری تا مرحله تصویب و ابلاغ آن .
نظارت بر اجرای طرحهای مربوطه و برنامه های مصوب وارائه گزارشات تحلیلی از عملکردها .
همکاری درتهیه وتنظیم بودجه شرکت .
تهیه وتنظیم و پیگیری ارائه موافقت نامه های مربوط به بودجه سالانه شرکت .
همکاری درانجام اقدامات لازم به منظور اخذ تخصیص اعتبارات جاری وعمرانی وارزی وسایر منابع از سازمانهای ذیربط .
نظارت مسمر بر اجرای صحیح اعتبارات مصوب بودجه های جاری وعمرانی در سطح شرکت در چارچوب دستورالعمل های ابلاغ شده ارائه گزارشات لازم .
اجرای قوانین ، مقررات ، آئین نامه ها وسیستم های مالی مصوب در سطح شرکت .
تهیه و تنظیم و ارائه گزارشات مالی لازم ازجمله ترازنامه منتهی به پایان سال مالی و حساب سود وزیان و صورت مغایرت با بانکها سایر گزارشات مالی مورد نیاز .
تجزیه و تحلیل عملکردهای مالی براساس گزارشات ادواری وموردی .
اقدام به انبارگردانی وتهیه وتنظیم و ارائه به موقع گزارشات لازم .
اقدام به اصلاح حسابهای شرکت پس از گزارشات سازمان حسابرس به مجمع .
اجرای نظارم پرداخت حقوق و دستمزد براساس نظام مورد عمل شرکت .
اقدامات لازم جهت اعمال کنترل های اداری مالی در سطح شرکت و نظارت بر عملکرد واحد های تابعه زیر مجموعه و ارائه گزارشات لازم از عملکرد آنها .
برنامه ریزی و اقدام لازم درجهت خرید و تامین اقلام مصرف شدنی ، لوازم ، تجهیزات و .... براساس درخواست های ارائه شده و مجوزهای صادره با رعایت قوانین ، مقررات و دستورالعمل های ذیربط و نظارت بر توزیع صحیح آنها در واحدهای ذیربط.
انجام کلیه امورپرسنلی شامل تهیه و صدور احکام پرسنلی ، ترفیع ، انتصاب ، نقل و انتقال ، مرخصی ، اجرای مقررات بازنشستگی درچارچوب وظایف محوله .
پیگیری امورمربوط به بازنشستگی و مستمری بگیران شرکت .
انجام امور مربوط به مرخصی و ورود وخروج کارکنان .
برنامه ریزی و انجام اقدامات مورد لزوم جهت ترویج امور رفاهی و ورزشی کارکنان شرکت .
برنامه ریزی و اقدامات لازم در امور ترابری و حمل ونقل .
انجام سایر امور محوله و مرتبط محوله از سوی مقام مافوق .

    
تهیه کننده : اداره آمار و فناوری اطلاعات .تاریخ به روز رسانی : 95/3/4
مناقصات ومزایده ها
خدمات مشترکین
پایگاه خبری شرکت
تالارگفتگو

کلیه حقوق این سایت متعلق به
شرکت آب وفاضلاب روستایی خوزستان می باشد .

كاربران آنلاين
بازدید امروز
بازديد ديروز
بازديد هفته گذشته
بازديد ماه گذشته
بازدید کل
بیشترین بازدید

Design By Day Telecom