منشور اخلاقی :

ما معتقدیم  که :
خدمات ما در چهارچوب شرع و قوانین متعالی دین اسلام موجب غنا وتعالی زندگی مردم می شود و راوبط بین ما و مردم را تقویت می کند .

کلید رمز موفقیت شرکت در رضایت ارباب رجوع است . ما به این امر واقف وبه آن افتخار داریم .


اعضاء شرکت به عنوان منابع اصلی و با ارزش به حساب می آیند . لذا در اثر گذاری اندیشه ، رفتار و عملکرد آنها در ارباب رجوع تردیدی نداریم .


هدف اصلی ما خدمات مناسب به مردم عزیز روستایی و رضایت ارباب رجوع است و موفقیت مادی شرکت فقط و فقط درهمین راستا می باشد .


همیشه با حفظ اصول و مقررات ، ارزشهای ذیل راکه منبع هدایت ما در ارائه خدمت خداپسندانه به ارباب رجوع می باشند را فراموش نخواهیم کرد .


نظم ، آراستگی ، وقت شناسی ، آمادگی کامل و پایبندی به اصول اخلاقی و صفات معنوی.


 فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع .


رعایت ادب و نزاکت ، عدالت و انصاف .


این باورها و ارزشهای اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه پایداری است که ما با ارباب رجوع برقرار می کنیم .



تهیه کننده : اداره آمار و فناوری اطلاعات .تاریخ به روز رسانی : 95/3/3

مناقصات ومزایده ها
خدمات مشترکین
سایت خبری شرکت
تالارگفتگو

کلیه حقوق این سایت متعلق به
شرکت آب وفاضلاب روستایی خوزستان می باشد .

كاربران آنلاين
بازدید امروز
بازديد ديروز
بازديد هفته گذشته
بازديد ماه گذشته
بازدید کل
بیشترین بازدید

Design By Day Telecom